Tävling slutförd, nästa i morgon

Idag körde jag slalom i Sollentunas Väsjöbacken i Mälarcupen. Gick skit, jag blev diskad båda åken. Första åket åkte jag ur, andra åket på gränsla jag och ramlade. But shit happens. Jaja, tur att det var Mälarcupen i alla fall, måste samla krafter till i morgon då det är Lilla Världs Cupen i Storslalom. Känner mig lite hängig och förväntansfull, för ska snart kanske börja tjäna pengar på min blogg. Ska lägga in lite reklam om det är okej, haha. Har nu bara 100kr i plånboken efter mitt köp av en iPhone 4s. Jaja, det var ett bra köp. Jag måste ju lägga pengarna på nånting än godis, haha. Men jag har varit duktig nu och inte köpt godis på hela andra terminen. Wohoo! Jag borde få ett pris :) Jag vill akta mig ifrån diabetes, att ta sprutor är bland det värsta jag vet, äckligt och så ont. Jag hatar efterkänslan...
Ska nu börja med lite längre inlägg. Ska skriva av dagen på ett kort och sammanställt sätt. Skriver mer ikväll och sedan kanske jag lägger upp lite bilder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar